tiistai 3. kesäkuuta 2008

Blogin avajaiset

Teinpä sitten oman blogin käsityöharrastukselle. Olisi kiva, jos voisin jollain keinolla dokumentoida itse tehtyjä juttuja ja tarinoida niistä vähän enemmänkin, ja päädyin viimein blogiin. Kotisivujen päivittäminen on liian vaivalloista (etenkin kun olen tehnyt sitä viimeeksi vuonna -05) ja minun on turha sotkea aikaansaannoksiani tavanomaisen angstini joukkoon. Siitä tulisi vain liikaa kaaosta, jota on jo ennestäänkin riittämiin.

Niin siis. Olen artesaaniopiskelija Lappeenrannasta, ja aloitan syksyllä opintojeni toisen vuoden. Parin vuoden päästä olen toivottavasti vastavalmistunut vaatetusartesaani, joka myöskin toivottavasti tietää, mitä tehdä tämän koulun jälkeen. Siihen ei onneksi ole kiirettä.

Olen aina pitänyt käsillä tekemisestä, ja aluevaltauksiini jo ennen käsityöpainotteista koulua kuuluivat niin ristipistot, helmityöt, (kortti)askartelu kuin moni muukin käden taitojen ala. Koulussa kiinnostus käsitöihin on pysynyt hyvin yllä, mutta innostus on vain kasvanut. Teen edelleen kotonakin kaikenlaista.

Tänne minun on tarkoitus dokumentoida valmistuneita projekteja sanoin ja kuvin. Voin hyvin aloittaa kirjaamalla ylös tärkeimpiä tähän mennessä valmistuneita juttuja, joita kyllä riittää...

Nukkuva Kaaos.

Ei kommentteja: